Informatie
Het betreft hier een zeer nette ‘turn key’ kantoorruimte van ca. 50 m², voorzien van een hoogwaardig opleveringsniveau en een eigen entree vanaf de begane grond. Deze kantoorunit beschikt over één eigen parkeerplaats!
Het gebouw heeft een strak klassieke, zeer representatieve uitstraling en is geschikt voor velerlei soorten bedrijven die behoefte hebben aan een representatief kantoor met parkeerplaatsen op eigen terrein en een goede bereikbaarheid. Wilt u betaalbaar bouwen aan uw toekomst, uw onderneming een eigen identiteit geven en werken vanuit een kantoor voorzien van alle benodigde voorzieningen? Bel met Basis Bedrijfshuisvesting en maak een afspraak voor een vrijblijvende bezichtiging. Het representatieve kantoor geeft ook uw onderneming alle ruimte en is als vestigingsadres een absolute meerwaarde op uw visitekaartje!
Het pand is uitstekend geschikt voor kantoordoeleinden, maar echter ook voor dienstverlenende bedrijven en medische disciplines.
Bouwjaar: 2009.
LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Het object is goed bereikbaar via de Rijksweg A4 alsmede de Provinciale weg N11.
De bereikbaarheid per openbaar vervoer is tevens als goed te kenmerken.
OPPERVLAKTE EN INDELING
De kantoorruimte heeft in totaal een oppervlakte van ca. 50 m² en is geheel op de eerste verdieping gelegen.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het onroerend goed wordt opgeleverd in de huidige staat en beschikt onder andere over:
- pantry
- toilet
- cv-verwarming
- afgewerkte wanden
- afgewerkt plafond met verlichtingsarmaturen
- luxe vloer
PARKEERMOGELIJKHEDEN
Het object beschikt over één eigen parkeerplaats.
Vrij parkeren op openbaar terrein in de directe omgeving.
HUURPRIJS
€ 550,00 per maand.
SERVICEKOSTEN
Nader te bepalen.
OMZETBELASTING
Het betreft hier een met BTW belaste verhuur.
Indien niet geopteerd kan worden voor een met BTW belaste verhuur, zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
AANVAARDING
Per direct.
HUURTERMIJN
5 jaar + telkens 5 optiejaren, kortere periode is bespreekbaar.
HUURPRIJSBETALING
De betaling van de huur, eventuele servicekosten en de eventueel verschuldigde omzetbelasting vindt elke 3 maanden bij vooruitbetaling plaats.
ZEKERHEIDSTELLING
Bij ondertekening van de huurovereenkomst zal huurder een bankgarantie stellen of een waarborgsom storten ter grootte van (minimaal) 3 maanden huur en eventuele servicekosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).
COURTAGE
Mocht door bemiddeling van Basis Bedrijfshuisvesting B.V. een transactie tot stand komen, zult u hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente: Leiderdorp
Sectie: A
Nummer: 10871 (gedeeltelijk)
BIJZONDERHEDEN
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
OVERIG
Bezichtigingen uitsluitend op een daartoe afgesproken tijdstip met Basis Bedrijfshuisvesting B.V.
Het gebouw heeft een strak klassieke, zeer representatieve uitstraling en is geschikt voor velerlei soorten bedrijven die behoefte hebben aan een representatief kantoor met parkeerplaatsen op eigen terrein en een goede bereikbaarheid. Wilt u betaalbaar bouwen aan uw toekomst, uw onderneming een eigen identiteit geven en werken vanuit een kantoor voorzien van alle benodigde voorzieningen? Bel met Basis Bedrijfshuisvesting en maak een afspraak voor een vrijblijvende bezichtiging. Het representatieve kantoor geeft ook uw onderneming alle ruimte en is als vestigingsadres een absolute meerwaarde op uw visitekaartje!
Het pand is uitstekend geschikt voor kantoordoeleinden, maar echter ook voor dienstverlenende bedrijven en medische disciplines.
Bouwjaar: 2009.
LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Het object is goed bereikbaar via de Rijksweg A4 alsmede de Provinciale weg N11.
De bereikbaarheid per openbaar vervoer is tevens als goed te kenmerken.
OPPERVLAKTE EN INDELING
De kantoorruimte heeft in totaal een oppervlakte van ca. 50 m² en is geheel op de eerste verdieping gelegen.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het onroerend goed wordt opgeleverd in de huidige staat en beschikt onder andere over:
- pantry
- toilet
- cv-verwarming
- afgewerkte wanden
- afgewerkt plafond met verlichtingsarmaturen
- luxe vloer
PARKEERMOGELIJKHEDEN
Het object beschikt over één eigen parkeerplaats.
Vrij parkeren op openbaar terrein in de directe omgeving.
HUURPRIJS
€ 550,00 per maand.
SERVICEKOSTEN
Nader te bepalen.
OMZETBELASTING
Het betreft hier een met BTW belaste verhuur.
Indien niet geopteerd kan worden voor een met BTW belaste verhuur, zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
AANVAARDING
Per direct.
HUURTERMIJN
5 jaar + telkens 5 optiejaren, kortere periode is bespreekbaar.
HUURPRIJSBETALING
De betaling van de huur, eventuele servicekosten en de eventueel verschuldigde omzetbelasting vindt elke 3 maanden bij vooruitbetaling plaats.
ZEKERHEIDSTELLING
Bij ondertekening van de huurovereenkomst zal huurder een bankgarantie stellen of een waarborgsom storten ter grootte van (minimaal) 3 maanden huur en eventuele servicekosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).
COURTAGE
Mocht door bemiddeling van Basis Bedrijfshuisvesting B.V. een transactie tot stand komen, zult u hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente: Leiderdorp
Sectie: A
Nummer: 10871 (gedeeltelijk)
BIJZONDERHEDEN
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
OVERIG
Bezichtigingen uitsluitend op een daartoe afgesproken tijdstip met Basis Bedrijfshuisvesting B.V.