Informatie
TE HUUR
Hoofdstraat 1 - 3 te Leiderdorp (2351 AA)
ALGEMEEN
Bouwen aan de toekomst met uw bedrijf vanuit een representatief multifunctioneel kantoor begint hier. Het statige voormalige Gemeentehuis van Leiderdorp is voorzien van alle gemakken en faciliteiten zoals internet tot en met voorzieningen zoals koffie en thee voor de huurders en haar bezoekers. Als toekomstig huurder heeft u weinig tot geen investeringen voor uw bedrijfshuisvestiging en kunt u snel zaken doen vanuit het voormalige Gemeentehuis van Leiderdorp. Naast de kantoren is de voormalige raadszaal en de bibliotheek separaat per dagdeel of per dag in te huren als externe vergader mogelijkheid.
Het kantoorpand is een op een mooie zichtlocatie gelegen op de grens van Leiden en Leiderdorp. Wilt u betaalbaar bouwen aan uw toekomst, uw onderneming een eigen identiteit geven en werken vanuit een kantoor voorzien van alle benodigde voorzieningen? Bel met Basis Bedrijfshuisvesting en maak een afspraak voor een vrijblijvende bezichtiging. Het representatieve kantoorpand geeft ook uw onderneming alle ruimte en is als vestigingsadres een absolute meerwaarde op uw visitekaartje.
BEREIKBAARHEID
Het geheel is per eigen vervoer is goed te noemen. Bereikbaarheid per openbaar vervoer is eveneens goed.
Rijksweg A4 op 5 minuten rijafstand.
OPPERVLAKTE / INDELING
Onderstaand treft u een overzicht aan van de beschikbare kantoorunits:
Kamer 1.05: ca. 50 m² inclusief een gemeenschappelijke aandeel in de algemene ruimten;
Kamer 1.08: ca. 51 m² inclusief een gemeenschappelijke aandeel in de algemene ruimten;
PARKEERMOGELIJKHEDEN
Vrij parkeren op openbaar terrein.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorunits worden in hun huidige staat opgeleverd.
HUURPRIJS
Kamer 1.05: € 795,- per maand exclusief BTW en servicekosten;
Kamer 1.08: € 810,- per maand exclusief BTW en servicekosten;
Bovengenoemde huurprijzen zijn inclusief onderstaande leveringen en diensten:
-elektra-, gas- en waterverbruik;
-alarminstallatie inclusief alarmopvolging;
-schoonmaken algemene ruimten;
-glasbewassing buitenzijde;
-tuinonderhoud;
-internetaansluiting;
-onderhoud algemene ruimten;
-onderhoud technische installaties;
-opstalverzekering;
-administratiekosten;
Verder bestaat er de mogelijkheid om per dagdeel onderstaande spreekkamers te huren:
voormalige bibliotheek (maximaal 8 personen)
Dagdeel: € 55,- exclusief BTW
Hele dag: € 75,- exclusief BTW
voormalige raadzaal (maximaal 25 personen)
Dagdeel: € 75,- exclusief BTW
Hele dag: € 125,- exclusief BTW
OMZETBELASTING
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste verhuur.
Indien niet geopteerd kan worden voor een met BTW belaste verhuur, zal de huurprijs met een nader vast te stellen
bedrag worden verhoogd.
HUURTERMIJN
Een flexibele huurperiode behoort tot de mogelijkheden.
HUURPRIJSBETALING
De betaling van de huur, eventuele servicekosten en de eventueel verschuldigde omzetbelasting vindt elke 3 maanden bij vooruitbetaling plaats.
ZEKERHEIDSTELLING
Bij ondertekening van de huurovereenkomst zal huurder een bankgarantie stellen of een waarborgsom storten ter grootte van (minimaal) 3 maanden huur en eventuele servicekosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).
AANVAARDING
De kantoorunits zijn per direct beschikbaar.
COURTAGE
Mocht door bemiddeling van Basis Bedrijfshuisvesting B.V. een transactie tot stand komen, zult u hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente: Leiderdorp
Sectie: A
Nummers: 6954 en 6955 (gedeeltelijk)
BIJZONDERHEDEN
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
OVERIG
Bezichtigingen uitsluitend op een daartoe afgesproken tijdstip met Basis Bedrijfshuisvesting B.V.
Hoofdstraat 1 - 3 te Leiderdorp (2351 AA)
ALGEMEEN
Bouwen aan de toekomst met uw bedrijf vanuit een representatief multifunctioneel kantoor begint hier. Het statige voormalige Gemeentehuis van Leiderdorp is voorzien van alle gemakken en faciliteiten zoals internet tot en met voorzieningen zoals koffie en thee voor de huurders en haar bezoekers. Als toekomstig huurder heeft u weinig tot geen investeringen voor uw bedrijfshuisvestiging en kunt u snel zaken doen vanuit het voormalige Gemeentehuis van Leiderdorp. Naast de kantoren is de voormalige raadszaal en de bibliotheek separaat per dagdeel of per dag in te huren als externe vergader mogelijkheid.
Het kantoorpand is een op een mooie zichtlocatie gelegen op de grens van Leiden en Leiderdorp. Wilt u betaalbaar bouwen aan uw toekomst, uw onderneming een eigen identiteit geven en werken vanuit een kantoor voorzien van alle benodigde voorzieningen? Bel met Basis Bedrijfshuisvesting en maak een afspraak voor een vrijblijvende bezichtiging. Het representatieve kantoorpand geeft ook uw onderneming alle ruimte en is als vestigingsadres een absolute meerwaarde op uw visitekaartje.
BEREIKBAARHEID
Het geheel is per eigen vervoer is goed te noemen. Bereikbaarheid per openbaar vervoer is eveneens goed.
Rijksweg A4 op 5 minuten rijafstand.
OPPERVLAKTE / INDELING
Onderstaand treft u een overzicht aan van de beschikbare kantoorunits:
Kamer 1.05: ca. 50 m² inclusief een gemeenschappelijke aandeel in de algemene ruimten;
Kamer 1.08: ca. 51 m² inclusief een gemeenschappelijke aandeel in de algemene ruimten;
PARKEERMOGELIJKHEDEN
Vrij parkeren op openbaar terrein.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorunits worden in hun huidige staat opgeleverd.
HUURPRIJS
Kamer 1.05: € 795,- per maand exclusief BTW en servicekosten;
Kamer 1.08: € 810,- per maand exclusief BTW en servicekosten;
Bovengenoemde huurprijzen zijn inclusief onderstaande leveringen en diensten:
-elektra-, gas- en waterverbruik;
-alarminstallatie inclusief alarmopvolging;
-schoonmaken algemene ruimten;
-glasbewassing buitenzijde;
-tuinonderhoud;
-internetaansluiting;
-onderhoud algemene ruimten;
-onderhoud technische installaties;
-opstalverzekering;
-administratiekosten;
Verder bestaat er de mogelijkheid om per dagdeel onderstaande spreekkamers te huren:
voormalige bibliotheek (maximaal 8 personen)
Dagdeel: € 55,- exclusief BTW
Hele dag: € 75,- exclusief BTW
voormalige raadzaal (maximaal 25 personen)
Dagdeel: € 75,- exclusief BTW
Hele dag: € 125,- exclusief BTW
OMZETBELASTING
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste verhuur.
Indien niet geopteerd kan worden voor een met BTW belaste verhuur, zal de huurprijs met een nader vast te stellen
bedrag worden verhoogd.
HUURTERMIJN
Een flexibele huurperiode behoort tot de mogelijkheden.
HUURPRIJSBETALING
De betaling van de huur, eventuele servicekosten en de eventueel verschuldigde omzetbelasting vindt elke 3 maanden bij vooruitbetaling plaats.
ZEKERHEIDSTELLING
Bij ondertekening van de huurovereenkomst zal huurder een bankgarantie stellen of een waarborgsom storten ter grootte van (minimaal) 3 maanden huur en eventuele servicekosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).
AANVAARDING
De kantoorunits zijn per direct beschikbaar.
COURTAGE
Mocht door bemiddeling van Basis Bedrijfshuisvesting B.V. een transactie tot stand komen, zult u hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente: Leiderdorp
Sectie: A
Nummers: 6954 en 6955 (gedeeltelijk)
BIJZONDERHEDEN
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
OVERIG
Bezichtigingen uitsluitend op een daartoe afgesproken tijdstip met Basis Bedrijfshuisvesting B.V.