Informatie
Algemeen:
Een volledig gemoderniseerd kantoorgebouw met bedrijfsruimte gelegen op een unieke zichtlocatie aan de N11.
Het pand is omstreeks 1998 gebouwd en omvat ruim 2.500 m² kantoor met 1.800 m² bedrijfsruimte. De eigenaresse heeft recentelijk het gehele gebouw aan de buiten- en binnenzijde gerenoveerd tot een modern en hedendaags bedrijfsgebouw.
Op deze unieke locatie met voldoende parkeerfaciliteiten is nu 1.797 m² VVO en 620 m² VVO kantoorruimte beschikbaar gekomen, waarbij deelverhuur bespreekbaar is.
Bereikbaarheid:
Het solitaire kantoor-/bedrijfsgebouw is gesitueerd aan de Flemingweg te Alphen aan den Rijn en ligt op een zeer gunstige en representatieve locatie op het bedrijventerrein 'Molenwetering'. Het bedrijventerrein is goed bereikbaar via de rijkswegen A12 en A4 via de N11.
Per openbaar vervoer is het object goed te bereiken, dankzij de op enkele minuten loopafstand gelegen bushalten van waaruit het NS station van Alphen goed bereikbaar is. Vanaf het station zijn de nabijheid gelegen plaatsen als Leiden en Bodegraven.
Oppervlakte:
Kantoorruimte, begane grond; 620 m² VVO kantoorruimte inclusief kantine en (gezamenlijk) entree;
Bedrijfsruimte: 1.797 m² VVO kantoorruimte.
In totaal is er 2.417 m² VVO bedrijfs-/kantoorruimte beschikbaar.
Parkeerplaats(en):
Rondom het pand beschikt men over (80) eigen parkeerplaatsen.
Deze parkeerplaatsen dienen gedeeld te worden met de overige huurders in het kantoorgebouw en prijzen zullen nader bepaald worden.
Huurprijs:
Kantoorruimte:
€ 115,- per m², per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting en eventueel bijkomende servicekosten.
Bedrijfsruimte:
€ 55,- per m², per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting en eventueel bijkomende servicekosten.
Servicekosten:
Nader overeen te komen.
De servicekosten bestaan uit de navolgende leveringen en/of diensten:
- lift(en);
- luchtbehandelingsinstallatie;
- brandmeldinstallaties;
- gebouw beheersysteem;
- ventilatie-installaties;
- centrale verwarmingsinstallaties;
- parkeerterrein;
- gevelreiniging en onderhoud inspectie dak;
- brandhaspels;
- gevelreiniging en onderhoud en inspectie dak;
- glasbewassing buitenzijde gevelglas;
- glasbewassing binnenzijde algemene ruimten;
- schoonmaken algemene ruimtes;
- tuinonderhoud;
- vuilafvoer;
- sanitaire voorzieningen algemene ruimten;
- telefooninstallatie in de lift;
- (5%) administratiekosten over de totale leveringen en diensten.
BTW:
Huurder garandeert aan verhuurder dat hij het huurobject per datum van ingang van de huurovereenkomst voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor doeleinden die recht geven op aftrek van BTW.
Huurder zal op eerste verzoek van verhuurder per ommegaande een onherroepelijke volmacht aan verhuurder en zijn eventuele rechtsopvolger(s) verlenen om mede namens hem een optieverzoek tot belaste verhuur in te dienen.
Indien huurder echter niet (meer) voldoet aan de wettelijke criteria voor belaste verhuur of een optieverzoek tot belaste verhuur niet (meer) door de inspecteur der belastingen wordt gehonoreerd, dan zal huurder het gehele daardoor financieel te lijden nadeel voor verhuurder aan verhuurder vergoeden, overeenkomstig de ter zake op te nemen bijzondere bepalingen van de huurovereenkomst.
Huurprijsherziening:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “alle huishoudens” (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Zekerheidstelling:
Bij ondertekening van de huurovereenkomst zal huurder een bankgarantie stellen of waarborgsom storten ter grootte van (minimaal) 3 kalendermaanden huur en eventuele servicekosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
Oplevering:
In overleg, maar kan snel.
Opleveringsniveau:
De kantoorruimte zal in de huidige staat opgeleverd worden voorzien van:
- entree op de begane grond; met receptie
- de verdiepingen zijn bereikbaar door middel van een personenlift en bordestrap;
- systeemplafond voorzien van verlichtingsarmaturen;
- openslaande kantel/kiep-ramen;
- kabelgoten;
- mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
- C.V.-ketel met radiatoren
- per verdieping een pantry;
- per verdieping eigen toiletgroep;
- afgewerkte wanden;
- vloerafwerking: tapijt.
Bedrijfsruimte:
- 2 loading docks;
- overheaddeur;
- ventilatie;
- heater / verwarming middels radiatoren;
- lichtstraten;
- linoleum vloer;
- lichtkoepels / ramen.
Huurcontract:
Volgens standaard model Raad voor Onroerende Zaken met bijbehorende algemene bepalingen.
Huurtermijn:
5 (vijf) jaar met verlengingsperioden van 5 (vijf) jaar, eventuele andere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
Kadastrale gegevens:
Gemeente: Alphen aan den Rijn
Sectie: A
Nummer: 7869
Grootte: 6879 m²
Omschrijving: Bedrijvigheid (industrie), erf - tuin
Bijzonderheden:
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
Een volledig gemoderniseerd kantoorgebouw met bedrijfsruimte gelegen op een unieke zichtlocatie aan de N11.
Het pand is omstreeks 1998 gebouwd en omvat ruim 2.500 m² kantoor met 1.800 m² bedrijfsruimte. De eigenaresse heeft recentelijk het gehele gebouw aan de buiten- en binnenzijde gerenoveerd tot een modern en hedendaags bedrijfsgebouw.
Op deze unieke locatie met voldoende parkeerfaciliteiten is nu 1.797 m² VVO en 620 m² VVO kantoorruimte beschikbaar gekomen, waarbij deelverhuur bespreekbaar is.
Bereikbaarheid:
Het solitaire kantoor-/bedrijfsgebouw is gesitueerd aan de Flemingweg te Alphen aan den Rijn en ligt op een zeer gunstige en representatieve locatie op het bedrijventerrein 'Molenwetering'. Het bedrijventerrein is goed bereikbaar via de rijkswegen A12 en A4 via de N11.
Per openbaar vervoer is het object goed te bereiken, dankzij de op enkele minuten loopafstand gelegen bushalten van waaruit het NS station van Alphen goed bereikbaar is. Vanaf het station zijn de nabijheid gelegen plaatsen als Leiden en Bodegraven.
Oppervlakte:
Kantoorruimte, begane grond; 620 m² VVO kantoorruimte inclusief kantine en (gezamenlijk) entree;
Bedrijfsruimte: 1.797 m² VVO kantoorruimte.
In totaal is er 2.417 m² VVO bedrijfs-/kantoorruimte beschikbaar.
Parkeerplaats(en):
Rondom het pand beschikt men over (80) eigen parkeerplaatsen.
Deze parkeerplaatsen dienen gedeeld te worden met de overige huurders in het kantoorgebouw en prijzen zullen nader bepaald worden.
Huurprijs:
Kantoorruimte:
€ 115,- per m², per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting en eventueel bijkomende servicekosten.
Bedrijfsruimte:
€ 55,- per m², per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting en eventueel bijkomende servicekosten.
Servicekosten:
Nader overeen te komen.
De servicekosten bestaan uit de navolgende leveringen en/of diensten:
- lift(en);
- luchtbehandelingsinstallatie;
- brandmeldinstallaties;
- gebouw beheersysteem;
- ventilatie-installaties;
- centrale verwarmingsinstallaties;
- parkeerterrein;
- gevelreiniging en onderhoud inspectie dak;
- brandhaspels;
- gevelreiniging en onderhoud en inspectie dak;
- glasbewassing buitenzijde gevelglas;
- glasbewassing binnenzijde algemene ruimten;
- schoonmaken algemene ruimtes;
- tuinonderhoud;
- vuilafvoer;
- sanitaire voorzieningen algemene ruimten;
- telefooninstallatie in de lift;
- (5%) administratiekosten over de totale leveringen en diensten.
BTW:
Huurder garandeert aan verhuurder dat hij het huurobject per datum van ingang van de huurovereenkomst voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor doeleinden die recht geven op aftrek van BTW.
Huurder zal op eerste verzoek van verhuurder per ommegaande een onherroepelijke volmacht aan verhuurder en zijn eventuele rechtsopvolger(s) verlenen om mede namens hem een optieverzoek tot belaste verhuur in te dienen.
Indien huurder echter niet (meer) voldoet aan de wettelijke criteria voor belaste verhuur of een optieverzoek tot belaste verhuur niet (meer) door de inspecteur der belastingen wordt gehonoreerd, dan zal huurder het gehele daardoor financieel te lijden nadeel voor verhuurder aan verhuurder vergoeden, overeenkomstig de ter zake op te nemen bijzondere bepalingen van de huurovereenkomst.
Huurprijsherziening:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “alle huishoudens” (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Zekerheidstelling:
Bij ondertekening van de huurovereenkomst zal huurder een bankgarantie stellen of waarborgsom storten ter grootte van (minimaal) 3 kalendermaanden huur en eventuele servicekosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
Oplevering:
In overleg, maar kan snel.
Opleveringsniveau:
De kantoorruimte zal in de huidige staat opgeleverd worden voorzien van:
- entree op de begane grond; met receptie
- de verdiepingen zijn bereikbaar door middel van een personenlift en bordestrap;
- systeemplafond voorzien van verlichtingsarmaturen;
- openslaande kantel/kiep-ramen;
- kabelgoten;
- mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
- C.V.-ketel met radiatoren
- per verdieping een pantry;
- per verdieping eigen toiletgroep;
- afgewerkte wanden;
- vloerafwerking: tapijt.
Bedrijfsruimte:
- 2 loading docks;
- overheaddeur;
- ventilatie;
- heater / verwarming middels radiatoren;
- lichtstraten;
- linoleum vloer;
- lichtkoepels / ramen.
Huurcontract:
Volgens standaard model Raad voor Onroerende Zaken met bijbehorende algemene bepalingen.
Huurtermijn:
5 (vijf) jaar met verlengingsperioden van 5 (vijf) jaar, eventuele andere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
Kadastrale gegevens:
Gemeente: Alphen aan den Rijn
Sectie: A
Nummer: 7869
Grootte: 6879 m²
Omschrijving: Bedrijvigheid (industrie), erf - tuin
Bijzonderheden:
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.